Laouta: To ελληνικό brand μάς καλεί να παραμείνουμε fabulous και να πούμε «ναι» στη βιωσιμότητα

Χριστίνα Αναστασία Χρόνη
Laouta: To ελληνικό brand μάς καλεί να παραμείνουμε fabulous και να πούμε «ναι» στη βιωσιμότητα

Ένα super cool ελληνικό brand για το οποίο είμαστε υπερήφανοι!

Stay Fabulous and Sustain Life. Με αυτό το motto το brand laouta υποδέχεται τους νέους του fans ανά τον κόσμο. Για εμάς, τις πιο μυημένες, πρόκειται για ένα brand που θα το χαρακτηρίζαμε ως sustainable before it was cool. Το «καθαρόαιμα» ελληνικό brand, διαθέτει περιβαλλοντική συνείδηση από τις αρχές της λειτουργίας του, συνδυάζοντάς την όμως με μία σπάνια καλαισθησία και μία παλέτα μοναδικών πρώτων υλών.

image002

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συλλογή των φυτικών πρώτων υλών, γινόταν με προσοχή ακόμα και όταν το laouta ήταν μία οικογενειακή επιχείρηση. Σε λιγότερο από μία δεκαετία και μέσω του https://www.laoutashop.com/ τα φυτικά προϊόντα laouta κατέκλυσαν τις διεθνείς αγορές, και φυσικά λόγω της ραγδαίας αύξησης στην παραγωγή, ακολουθούνται αυστηρές διαδικασίες και διεθνή πρότυπα πιστοποίησης σε κάθε βήμα.

Η εταιρεία laouta ήταν η πρώτη που έφερε στην ελληνική αγορά το χάρτινο βιοδιασπώμενο tube που φιλοξένησε τα πασίγνωστα πια repair balms. Στα laouta natural products δεν περιέχονται ορυκτέλαια, σταθεροποιητές, parabens, συνθετική γλυκερίνη, σιλικόνη ενώ η φυσικότητα των προϊόντων αγγίζει σχεδόν το 100%.

image003

Οι συσκευασίες όλων των προϊόντων είναι βιοδιασπώμενες ή ανακυκλώσιμες ενώ, όπου απαιτούνται πλαστικά μέρη, αυτά προέρχονται από ζαχαροκάλαμο. Για την ομάδα laouta είναι αυτονόητο ότι το τελικό προϊόν δε δοκιμάζεται σε ζώα. Η Εύη Λαχανά, CEO του brand laouta, έχει συνεργαστεί με την διεθνούς φήμης καλλιτέχνιδα Otobong Nkanga στο κομμάτι της βιωσιμότητας και του δίκαιου εμπορίου πραγματοποιώντας ομιλίες και σεμινάρια σε πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις, αλλά και σεμινάρια στη βοτανολογία και την παρασκευή σαπουνιών στην Ματέρα, το Bolzano, το Βερολίνο, το Παρίσι, Ουτρέχτη και Αϊντχόβεν.

image004

Πόσες φορές όμως, περιβαλλοντικά βιώσιμα προϊόντα υπολείπονται σε branding, αρώματα και αποτελεσματικότητα; Στην περίπτωση των προϊόντων laouta η δεκαμελής πλέον business team αποτελείται από γεωπόνους, χημικούς, brand experts και το κοινό όραμα το οποίο ακολουθούν πιστά εμπεριέχει όλα τα χαρακτηριστικά που αξίζουν σε ένα σύγχρονο brand ομορφιάς: αποτελεσματικότητα, αρώματα, βιωσιμότητα, branding.

image005

Για παράδειγμα, τα σαπούνια με τα οποία ξεκίνησε το brand την «είσοδό» του στον κόσμο των καλλυντικών -με την σχεδόν ξεχασμένη μέθοδο της κρύας σαπωνοποίησης- έχουν εξελιχθεί σε προϊόντα που συνδυάσουν όλα τα παραπάνω αφήνοντας μία ιδιαίτερα απαλή αίσθηση σε σώμα και πρόσωπο, με βασικές επιλογές αρωμάτων/υλών το λεμόνι, το φασκόμηλο και τον θαλασσινό άργιλο. Αντίστοιχα τα repair balms συνοδεύουν κάθε χειμωνιάτικη ημέρα και εκτός από balms χειλιών είναι super αναπλαστικά για οποιοδήποτε μέρος της επιδερμίδας.

image006 copy copy

Τα glowing αλλά και τα θεραπευτικά body oils στην κατηγορία https://www.laoutashop.com/skincare ξεπερνούν -κατά την ταπεινή μας άποψη- το value for money. Γιορτές είναι, treat yourself! Περισσότερα προϊόντα θα βρεις εδώ: https://www.laoutashop.com/

Φυσικά αν θες να δοκιμάσεις και την τύχη σου, μπορείς να συμμετάσχεις στον Instagram διαγωνισμό, που έχουν σχεδιάσει το queen.gr και το laouta.

image007 copy

Ακολουθήστε μας στα Social Media: Facebook & Instagram