Mathilde Lihoreau: «Σκοπός της L'Oréal Paris είναι ο εκδημοκρατισμός όλων των προϊόντων ομορφιάς»
H Mathilde Lihoreau, Scientific communication manager στη L'Oréal Paris, μας μίλησε στον απόηχο του EADV Congress στο Άμστερνταμ και μας εξήγησε πώς συνδέεται η τελευταία λέξη στην τεχνολογία της ομορφιάς, το marketing και η προσβάσιμη επιστήμη σε όλους.
Η L'Oréal Paris είναι η μεγαλύτερη μάρκα ομορφιάς στον κόσμο γιατί, λοιπόν, έχει ιδιαίτερη σημασία η συμμετοχή της σε ένα συνέδριο δερματολογίας;
Τα τελευταία 20 χρόνια η εταιρία μας συμμετέχει στο EADV European Congress και επίσης συμμετέχουμε κάθε 4 χρόνια και στο παγκόσμιο συνέδριο δερματολογίας. Είναι σημαντικό για εμάς, λοιπόν, ακριβώς επειδή είμαστε το μεγαλύτερο beauty brand στον κόσμο να διατηρούμε τη σύνδεση ανάμεσα στην επιστήμη, την τεχνολογία και τη δερματολογία και να βοηθάμε στην αλληλεπίδραση αυτών των τριών κλάδων μεταξύ τους. Σκοπός της L'Oréal Paris είναι ο εκδημοκρατισμός όλων των προϊόντων. Δεν πάμε να αντικαταστήσουμε την επίσκεψη του κόσμου στον δερματολόγο του, πάμε όμως να εξασφαλίσουμε πως και το πιο πρόσφατο επίτευγμα της τεχνολογίας θα είναι εύκολα προσβάσιμο στο κοινό, θα μπορεί να φτάσει στον κόσμο.
Τι αντίκτυπο έχουν στο περιβάλλον οι νέες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία των προϊόντων σας;
Έχουμε δεσμευτεί για το περιβαντολλογικό αντίκτυπο των προϊόντων μας έως και το 2030. Οι κλινικές δοκιμές και οι εργαστηριακοί μας έλεγχοι πληρούν όλες τις οικολογικές προϋποθέσεις, το ίδιο και η φόρμουλα που χρησιμοποιούμε. Έτσι, κάθε ένα από τα συστατικά ελέγχεται πολύ καλά για να είναι μέρος της αυτής της «δέσμευσής» μας. Για παράδειγμα, η Νιασιναμίδη είναι το νέο μας συστατικό. Το 2024 αυτό το παράγωγο του νικοτινικού οξέος που ανήκει στην οικογένεια της Βιταμίνης B εξετάστηκε ανάμεσα σε 100.000 στοιχεία και επιλέχθηκε σύμφωνα τη δέσμευση που λάβαμε για το περιβάλλον.
Το «Bright Reveal» έχει ένα βασικό συστατικό, το Melasyl. Τι είναι το Melasyl και πώς αντιμετωπίζει τις καφέ κηλίδες; Πείτε μας περισσότερα για αυτό το νέο, επαναστατικό στοιχείο.
Η Νιασιναμίδη (aka Melasyl) είναι η νέα μας καινοτομία για τις καφέ κηλίδες. Δρα με σκοπό να συλλάβει την περίσσεια μελανίνης στο δέρμα, επομένως δρα πραγματικά στη ρίζα της μελάγχρωσης του δέρματος. Τι είναι η μελανίνη; Η μελανίνη είναι η χρωστική ουσία που προστατεύει φυσικά το δέρμα μας, αλλά όταν το δέρμα έχει φλεγμονή, όταν έχουμε τόσους πολλούς παράγοντες που δρουν στο δέρμα, έχουμε υπερπαραγωγή μελανίνης. Έτσι η Νιασιναμίδη, το συστατικό μας, θα αιχμαλωτίσει την extra μελανίνης η οποία και αποτελεί τη ρίζα του προβλήματος που λέγεται «σκούρες κηλίδες». H L'Oréal Paris ερευνά αυτό το νέο, πρωτοποριακό συστατικό εδώ και 18 χρόνια με την πρώτη σύνθεσή του να γίνεται το 2005 και από τότε να έχουμε 23 πατέντες για την προστασία αυτού του νέου συστατικού. Και η σειρά Bright Reveal είναι η πρώτη που έχε τη Νιασιναμίδη ως κύριο συστατικό της.
Πώς προέκυψε η ιδέα του «Science tour bus»; Μπορεί η αλληλεπίδραση με τον κόσμο να βοηθήσει περισσότερο στην κατανόηση της τεχνολογίας πίσω από τα προϊόντα ομορφιάς L'Oréal Paris;
Η αποστολή μας στη L'Oréal Paris είναι ο εκδημοκρατισμός της επιστήμης και μας αρέσει πάρα πολύ αυτή η ιδέα, αυτός ο σκοπός. Συμμετέχουμε σε δερματολογικά συνέδρια αλλά θέλαμε να βρούμε έναν τρόπο να έρθουμε ακόμα πιο κοντά στον κόσμο και σκεφτόμασταν πώς να κάνουμε προσβάσιμη την τεχνολογία και τη γνώση μας και σε όλους τους καταναλωτές που βρίσκονται εκτός συνεδρίων. Έτσι κάπως προέκυψε η ιδέα για το «επιστημονικό λεωφορείο» και επειδή ταξιδεύουμε πάντα με τα υλικά και τα προϊόντα μας ήταν εύκολο να δείξουμε έξω στον κόσμο όσα συμβαίνουν στα εργαστήρια. Η επικοινωνία, η μεταφορά της γνώσης και της επιστήμης και το ταξίδι αυτό καθαυτό, είναι «τα κλειδιά» πίσω από αυτό το project.
Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας σας για το 2025 όσον αφορά τις παγκόσμιες δράσεις και τις εκδηλώσεις;
Θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε -και να επικοινωνούμε- τη σειρά Bright Reveal επειδή είναι μια νέα, μεγάλη καινοτομία για την καταπολέμηση των σκούρων κηλίδων και είναι πραγματικά σημαντικό να κάνουμε τον καταναλωτή να καταλάβει ότι μπορεί «να νικήσει» αυτά τα dark spots. Eίπαμε παραπάνω πως είμαστε το νο1 beauty brand στον κόσμο, επίσης είμαστε νο1 και στα προϊόντα αντιγήρανσης, όπου και έχουμε αναπτύξει τεχνολογίες πολύ σημαντικές στη σύγχρονη επιστήμη. Έτσι και το 2025 θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όλα τα προϊόντα μας προσβάσιμα σε όλους.
Υπάρχει τίποτα πιο δημοκρατικό από αυτό; Από την πρόσβαση; Η ερώτηση είναι ρητορική και απαντάμε όχι, συμφωνώντας απόλυτα με όσα μας είπε η Mathilde στο Άμστερνταμ, έξω από το science bus της L'Oréal Paris. O εκδημοκρατισμός της ομορφιάς ξεκίνησε από τη Bright Reveal και ο κόσμος διαφαίνεται πιο φωτεινός -και χωρίς καφέ κηλίδες!