Η Jennifer Aniston είπε μία μεγάλη αλήθεια για όσους γίνονται διάσημοι στα social media
Η αμερικανίδα ηθοποιός τα έβαλε με influencers και συναδέλφους τους που γίνονται γνωστοί και πλούσιοι χωρίς καν να το προσπαθήσουν. Η Jennifer Aniston είπε μία μεγάλη αλήθεια για τον κόσμο του θεάματος.
H Jennifer Aniston μετά την τεράστια παγκόσμια επιτυχία στα «Φιλαράκια» είδε να ανοίγουν οι πόρτες του Ηοllywood και τις μετοχές της στον κόσμο του θεάματος να ανεβαίνουν. Από την δεκαετία του '90 που εκείνη ξεκίνησε μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά, αλλά η ίδια σε συνέντευξή της τα έβαλε με όλους εκείνους που γίνονται διάσημοι χωρίς να κάνουν κάτι σοβαρό. Σε αντίθεση με εκείνη που πάλεψε πολύ για να κάνει την καριέρα της.
H Courteney Cox είχε γενέθλια και η Jennifer Aniston τής ευχήθηκε όπως μόνο η Rachel θα έκανε
«Είναι σαν να χαλάς την δουλειά του ηθοποιού...»
Στο στόχαστρο της Jen δεν βρέθηκαν μόνο οι influencers αλλά και οι συνάδελφοί της. Που ακόμη και αν έχουν μία μέτρια απόδοση σε μία ταινία ή γενικότερα στην δουλειά τους, μπορούν να κάνουν καριέρα στον κόσμο των media, χωρίς να κάνουν κάτι σοβαρό. Και όπως είπε χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της το περιοδικό Variety: «Νιώθω τόσο τυχερή που είχα προλάβει να πάρω μία γεύση από την βιομηχανία του θεάματος, πριν γίνει αυτό που είναι σήμερα. Γίνεσαι διάσημος από το TikTok, από το Youtube και από το Instagram. Είναι σα να χαλάς την δουλειά ενός ηθοποιού. Οι άνθρωποι αυτοί γίνονται διάσημοι χωρίς να κάνουν απολύτως τίποτε και παρόλα αυτά έχουν καταπληκτικές καριέρες».
Αυτό αποτελεί μία μεγάλη αλήθεια παγκοσμίως. Ένας ή μία influencer, χωρίς ακόμη να έχει κάνει σπουδές, μπορεί να κάνει καριέρα στην τηλεόραση και στον κινηματογράφο, αν έχει πίσω του την δυναμική που του δίνουν οι χιλιάδες followers. Αυτό αποτελεί και μία μόνιμη ανησυχία στον κόσμο του Hollywood τα τελευταία χρόνια. Kαι αφορά και την χώρα μας. Κάποιος που είναι ήδη γνωστός μέσω ενός reality ή από το Instagram για παράδειγμα, είναι εύκολο να κάνει καριέρα στην μικρή ή στην μεγάλη οθόνη.
Βέβαια και η Jennifer Aniston τα τελευταία χρόνια μπήκε στον πειρασμό των social media. Αν και αργοπορημένα. Το προφίλ της ωστόσο στο Instagram, έχει περισσότερο διαφημιστικό χαρακτήρα για τα προιόντα ομορφιάς που λανσάρει ή για να δημοσιεύσει κάποιες δικές της προσωπικές στιγμές με φίλους και συναδέλφους.