Η χυμώδης σιλουέτα είναι η νέα σιλφίδα (;)

Η χυμώδης σιλουέτα είναι η νέα σιλφίδα (;)

Και η Sophia Vergara το νέο πρόσωπο της skinny Pepsi.

Την ζουμερή πρωταγωνίστρια της κωμικής τηλεοπτικής σειράς «Modern Family» επέλεξε η PepsiCo ως το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας της για την Pepsi διαίτης που κυκλοφορεί πλέον σε καινούργιο λεπτό, μακρόστενο, skinny κουτάκι.
Όπως φαίνεται -από το πόστερ της διαφήμισης- το κουτάκι της Diet Pepsi δεν είναι το μόνο που υπέστη ανανέωση/ μεταμόρφωση για τη συγκεκριμένη καμπάνια, όμως. Η διάσημη για τις χυμώδεις καμπύλες της Κολομβιανή ηθοποιός «μαζεύτηκε», λέπτυνε και αυτή σαν το κουτάκι του διάσημου αναψυκτικού, μίκρυνε το πλούσιο στήθος της, αποστεώθηκαν οι ώμοι της και παρουσιάστηκε ως σιλφίς νέας κοπής. Αυτό που, με απλά λόγια, θα έλεγε κανείς «άλλος άνθρωπος».

Να φταίει, άραγε, το ότι η Sofia το έριξε στην Pepsi Diet που έχασε τα δημοφιλή πιασίματά της ή ο μάγος του photoshop που την μεταμόρφωσε σε dt; Ό,τι και αν συνέβη το ζήτημα είναι πως η Pepsi βρέθηκε αντιμέτωπη με την οργή των ομάδων που δραστηριοποιούνται σχετικά με τις διατροφικές διαταραχές -ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα των τελευταίων ετών- οι οποίες κατηγόρησαν την εταιρεία πως δημιουργεί πρότυπα λανθασμένα και επικίνδυνα για τις γυναίκες.

Μεταλλαγμένη ψηφιακά ή μη η Sofia διατηρεί μακρόχρονη σχέση με την Pepsi μια που το 1996 πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικό σποτ του δημοφιλούς αναψυκτικού φορώντας ένα μικροσκοπικό μπικίνι. Το θέμα είναι πως, σύμφωνα με την παρούσα αφίσα, η Vergara 15 χρόνια μετά είναι ακόμα πιο αδύνατη! Το οποίο είναι κάπως ανέφικτο αν αφεθεί κανείς μόνο στα χέρια της φύσης. Όχι;