24 ώρες στη Μύκονο με τον Tommy Hilfiger μας έκαναν να αγαπήσουμε το effortless American style

Διονυσία Καλαποθαράκου
24 ώρες στη Μύκονο με τον Tommy Hilfiger μας έκαναν να αγαπήσουμε το effortless American style
O Tommy Hilfiger στο ομώνυμο κατάστημα στην Μύκονο με την Διευθύντρια του Queen.gr, Διονυσία Καλαποθαράκου.

Γνωρίσαμε τον άνθρωπο που όρισε το αμερικάνικο coolness στην μόδα και με αφορμή το opening του νέου του καταστήματος στο «αγαπημένο του νησί των Κυκλάδων» είχαμε τη χαρά της one-to-one συνέντευξης μαζί του.

Ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος είχε διαμορφωθεί ειδικά για το event και θύμιζε μία μεγάλη Κυκλαδίτικη αυλή… που είχε party! Μεγάλες γλάστρες με ελιές, δύο ολόλευκα bars που σέρβιραν tailormade cocktails, props στην χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του Tommy Hilfiger, μία βέσπα και οι μουσικές επιλογές του Dj Tjani ένωναν την αμερικανική φιλοσοφία ντυσίματος με τη χαλαρότητα του νησιωτικού σκηνικού. Το μοντέλο Romee Strijd, η Hannah Desai, ο Lucien Laviscount aka «Alfie» από το «Emily in Paris» και ο Lucas Cage του «Euphoria», ήταν μερικοί μόνο από τους A-list καλεσμένους για το opening του νέου Τοmmy Hilfiger store στη Χώρα της Μυκόνου. Όλοι αυτοί και πολλοί influencers, δημοσιογράφοι, καλλιτέχνες και retailers από κάθε γωνιά του κόσμου διασκέδαζαν μαζί το απόγευμα της Πέμπτης (6 Ιουνίου) περιμένοντας να καταφθάσει ο μεγάλος πρωταγωνιστής της βραδιάς, το πνεύμα, το μυαλό και το ταλέντο πίσω από τον πιο cool Oίκο το πλανήτη, ο Tommy Hilfiger.

SS24_TH_SUMMER_EDIT_SRG_LOOK-1_0049_RGB_300_39L.jpg

Η Sofia Richie για τον Tommy Hilfiger

Kαι όταν ήρθε, μαζί με τη σύζυγό του, καταλάβαμε πως γίνεται να είσαι star χωρίς να έχεις τίποτα το απρόσιτο και το επιτηδευμένο, ακριβώς σαν τα ρούχα του, τα πρώτα που ένωσαν μαζί την κουλτούρα του hip hop, με το street style και την υψηλή ραπτική. Την επόμενη ημέρα μιλήσαμε με τον ίδιο τον Hilfiger και μέσα σε 15 λεπτά καταλάβαμε τη βαρύτητα των λόγων του, τη νηφαλιότητα της σχεδιαστικής του προσέγγισης, το όραμα του, τη σχέση του με την Gen Z και την άρρηκτη σχέση του με τη χώρα μας.

SS24_TH_SUMMER_EDIT_SRG_LOOK-4_1645_RGB_300_39L.jpg

H Sofia Richie για τον Tommy Hilfiger

Κυρίες και κύριοι «an American legend himself»…

Η νέα ambassador της Tommy Hilfiger είναι η αληθινή εκπροσώπηση του "California dreamin". Ο μπαμπάς της είναι ο Lionel Richie, ο νονός της είναι ο Michael Jackson και η αδερφή της η Nicole Richie. Χειρίζεται το star system με τον ίδιο αβίαστο και cool τρόπο που φοράει τα πιο εμβληματικά σχέδια του Οίκου. Τι περιμένετε να προσθέσει η Sofia Alexandra Grainge στην «κληρονομιά» σας;

Η Sofia είναι μία γυναίκα που αποπνέει σε κάθε της εμφάνιση την ατμόσφαιρα της Νοτίου Καλιφόρνια. Είναι πολύ εκλεπτυσμένη και έχει ένα εκλεκτικό στυλ παρόλο το νεαρό της ηλικίας της. Προέρχομαι και εγώ από εκεί (τη Νότια Καλιφόρνια) και πάντα το μέρος αποτελεί πηγή έμπνευσης για εμένα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που την έχουμε μαζί μας και νιώθουμε πως με κάθε της εμφάνιση φέρνει έναν ανανεωτικό αέρα στη συλλογή.

2024.06.03_MEDIA-ALERT_TOMMY-HILFIGER-ANNOUNCES-OPENING-OF-FIRST-STORE.jpg

To νέο κατάστημα Tommy Hilfiger στη Μύκονο

D.IOANNOU photoqraphy

Ποια είναι τα βασικά κομμάτια της καλοκαιρινής σας συλλογής;

Τα μπλουζάκια polo είναι νούμερο ένα στην καρδιά μας αλλά και στην καρδιά του κοινού. Κάθε είδους navy item με λευκές ρίγες, για άνδρες και γυναίκες. Τα μαγιό, επίσης, διαθέτουμε μεγάλη ποικιλία σε ανδρικά και γυναικεία μαγιό. Το πιο σημαντικό για εμένα, όμως, είναι τα ρούχα μας να είναι άνετα. Το λινό είναι ένα σημαντικό ύφασμα για εμάς γιατί είναι πολύ ζεστός πια ο καιρός και αυτό είναι πολύ δροσερό. Και έχουμε και μερικά ελαφρώς πιο σοφιστικέ φορέματα που είναι πολύ θηλυκά χωρίς να χάνουν τον casual χαρακτήρα τους.

Μία συνεργασία που σας έχει μείνει αξέχαστη και γιατί;

Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να είμαστε ανατρεπτικοί. Και όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε τις συνεργασίες με μοντέλα, οι υπόλοιποι Οίκοι δεν το έκαναν αυτό. Θυμάμαι πολύ έντονα τη Gigi που ήταν ιδανική για εμάς. Μετά βρήκαμε τη Zendaya, μετά τον Lewis Hamilton και τώρα τη Sofia Richie. Όλες οι συνεργασίες ήταν διαφορετικές και μοναδικές για τους δικούς τους, ξεχωριστούς λόγους.

PAN_3510a.jpg

Ο Tommy Hilfiger στον εξωτερικό χώρο του καταστήματός του στην Μύκονο.

Τα social media και η 360o προβολή των συλλογών σας έχουν επηρεάσει τον τρόπο που σκέφτεστε δημιουργικά;

Τα social media έχουν μεγάλη επίδραση στον τρόπο που λειτουργούμε. Αλλά ξέρετε ότι είμαστε συνδεδεμένοι και με την ποπ κουλτούρα και αυτό που αποκαλώ F.A.M.E Μόδα, τέχνη, μουσική, ψυχαγωγία και αθλητισμός. Είναι αυτά που μας καθορίζουν, μας περιγράφουν και αυτό πραγματικά οδηγεί την επιχείρησή μας και αποτελεί τη σύνδεσή μας με τον κόσμο, σε όλες τις «πλατφόρμες» αλλά και στην αληθινή ζωή. Μας κρατάει στο παρόν και μας οδηγεί στο μέλλον.

Tommy Hilfiger Press 07-06-24

O Tommy Hilfiger εξηγεί στη Διευθύντρια του Queen.gr, Διονυσία Καλαποθαράκου, την έμπνευσή του για την καλοκαιρινή συλλογή του brand.

Living The American Dream

Ο Οίκος σας είναι συνώνυμο του «American coolness» και είναι ίσως ο πρώτος που καθιέρωσε τα street κομμάτια στην υψηλή ραπτική. Πώς συνέβη αυτό μέσα στην ιστορία σας;

Θέλαμε να είμαστε relevant στα τέλη της δεκαετίας του '80 και στις αρχές της δεκαετίας του '90. Και το αθλητικό στυλ με τα μεγάλα logos μας βοήθησε να το πετύχουμε και να γίνουμε κατανοητοί στο κοινό. Τότε όλα τα παιδιά λάτρευαν το hip-hop και το street style επηρεάστηκε από αυτό. Τα Tommy Jeans έγιναν σταδιακά μέρος του πολιτισμού και της κουλτούρας τους και άρχισαν να εκφράζουν τους λάτρεις της R&B, του hip-hop, τους surfers, αυτούς που κάνουν skateboard, τα παιδιά του κολεγίου και του γυμνασίου. Ξεκίνησαν όλοι να φορούν Tommy Hilfiger ως άτυπα μέλη ενός club όπου όλοι ήταν cool να ανήκουν.

Eίχατε δηλώσει στην αρχή της καριέρας σας: «με ενέπνευσε τόσο πολύ ο Γουόρχολ. Άρχισα να παρατηρώ πράγματα όπως η ‘γλώσσα’ των Rolling Stones, το ‘αστέρι’ της Mercedes-Benz κ.λπ. Ήξερα ότι χρειαζόμουν το δικό μου λογότυπο.» Σήμερα η «ερυθρόλευκη και μπλε σημαία» είναι παντού, σε κάθε γωνιά της γης, σε κάθε ενημερωμένη γκαρνταρόμπα. Ποια είναι η δυναμική του logo σας εν έτει 2024;

Το λογότυπό μας είναι ταυτόσημο με τις δημιουργίες μας. «Έχει κάτι να πει» σε όποιον το δει και νομίζω ότι αυτό το «κάτι» λέει πως «ξέρετε ότι είμαστε μια αμερικανική μάρκα με ναυτική έμπνευση, ότι είμαστε αθλητικοί, χαλαροί και cool». Θα προσδιόριζα το στυλ και το logo μας ως αμερικάνικο, κλασικό, ανεπιτήδευτο. Ο περισσότερος κόσμος πιστεύει πως η έμπνευση πίσω από τη δημιουργία του λογοτύπου μας ήταν η σημαία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, δεν είναι όμως αλήθεια. Έχω εδώ δίπλα μου ένα βιβλίο για το ναυτικό στυλ και τη ναυσιπλοΐα και θα σας δείξω κάτι πολύ ενδιαφέρον. Στο yachting, στο boating, στην ιστιοπλοΐα και σε κάθε είδους «βαρκάδα» έχουν ένα δικό τους κωδικό αλφάβητο και διάφορους συμβολισμούς που αναπαρίστανται σε ναυτικές σημαίες. Τα δικά μου, λοιπόν, αρχικά (το T, το J και το H) ταυτίζονται με τις σημαίες που υποδηλώνουν πως το σκάφος έχει καπετάνιο, που δείχνουν φωτιά στο σκάφος αλλά και σταθερή πορεία. Αυτός ο συνδυασμός ναυτικών όρων, διαφορετικών καταστάσεων και γραμμάτων μας έδωσε την περιβόητη «Tommy Flag».

2024.06.03_MEDIA-ALERT_TOMMY-HILFIGER-ANNOUNCES-OPENING-OF-FIRST-STOR-(2).jpg

Εσωτερικό από το κατάστημα στη Μύκονο

D.IOANNOU photoqraphy

Next Stop: Μykonos

Ποιο στυλ ανθρώπων επηρεάζει τις συλλογές σας σήμερα; Οι άνθρωποι της διπλανής πόρτας, οι αθλητές, οι μουσικοί;

Όλοι οι παραπάνω. Όλοι είναι «μόδα». Μπορώ να εμπνευστώ από τη μουσική, τις τέχνες, την ψυχαγωγία, τους Influencers, τα sports… Έτσι, όλοι αυτοί οι τύποι ανθρώπων με εμπνέουν και με επηρεάζουν στο να σχεδιάσω μία νέα συλλογή.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; Παραδείγματος χάριν, πού θα περάσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές φέτος;

Στην Ελλάδα. Εδώ στη Μύκονο, αλλά και σε άλλα νησιά. Στη Σαντορίνη, στη Σκιάθο, στην Ιθάκη, στη Μήλο. Μου αρέσει η Σκιάθος, είναι πολύ διαφορετική από τις Κυκλάδες. Την είχα επισκεφθεί μια φορά στο παρελθόν και θέλω να επιστρέψω και να τη ξαναδώ γιατί δεν την έχω δει εδώ και 10 χρόνια. Βέβαια αγαπάω πάρα πολύ και τη Μύκονο. Είναι η καλύτερη! Ήρθα για πρώτη φορά σε αυτήν πριν από 20 χρόνια. Είναι ένα πολύ διαφορετικό νησί, είναι πολύ πιο εμπορικό αλλά παραμένει τόσο όμορφο…

Ιnfo: Το νέο κατάστημα Tommy Hilfiger, βρίσκεται στη Χώρα της Μυκόνου και είναι τοποθετημένο ανάμεσα στα χαρακτηριστικά Ματογιάννια. Το κατάστημα το διαχείριζεται η ελληνική εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ, αποκλειστικός διανομέας του brand στην Ελλάδα και σε 6 ακόμα χώρες, και η καλοκαιρινή συλλογή Tommy Hilfiger είναι διαθέσιμη στο tommy.com και στα καταστήματα Tommy Hilfiger.