3 κακές συνήθειές σου που σε κάνουν να δείχνεις αντιεπαγγελματίας
Μήπως κάνεις κάτι από αυτά;
Οι millennials είναι αυτοί η κατηγορία ανθρώπων στην οποία ανήκει η νέα γενιά αυτών των χρόνων. Και οι millennials ίσως να μην είναι και τόσο διαχειρίσιμοι, όσο φαντάζεσαι τελικά. Είναι εθισμένοι στα κινητά τους τηλέφωνα, είναι ναρκισσιστές και λατρεύουν τα ψώνια. Μερικές φορές είναι και αντικοινωνικοί και πολύ δύσκολοι στην συμπεριφορά, με αποτέλεσμα να δημιουργούν προβλήματα στους γύρω τους, αλλά και στον εργασιακό τους χώρο.
Υπάρχουν λοιπόν μερικές κακές εργασιακές συμπεριφορές και συνήθειες, που σε κάνουν να δείχνεις αντιεπαγγελματίας.
Είσαι υπερβολικά σίγουρη
Η αυτοπεποίθηση είναι σημαντική. Έχει τη δυνατότητα να ενισχύει την καριέρα σας και να σου ανοίγει πόρτες που πριν δεν θα ήταν ανοιχτές. Ωστόσο η υπέρμετρη αυτοπεποίθηση μπορεί γρήγορα να μετατραπεί σε αλαζονεία ή άγνοια. Συνδύασε την αυτοπεποίθησή σου με λίγη ταπεινοφροσύνη και πάντα να είσαι ανοιχτή για να μάθεις νέα πράγματα. Σημαντική πληροφορία: Εάν δεν γνωρίζεις την απάντηση σε μια ερώτηση, μην προσποιείσαι πως είσαι ειδικός.
Δεν είσαι σε θέση να λάβεις ή να κάνεις κριτική
Καταλαβαίνουμε. Το να σου γίνεται οποιαδήποτε κριτική είναι δύσκολη, ακόμα και όταν είναι εποικοδομητική, αλλά είναι επίσης ένα ζωτικό μέρος της ανάπτυξης των δεξιοτήτων σου. Προκειμένου να επεκτείνεις την καριέρα σου και να ανοίξεις νέους ορίζοντες, πρέπει να είσαι σε θέση να πάρεις όσα μπορείς να δώσεις. Είναι ο μόνος τρόπος να προχωρήσεις μπροστά. Η ευαισθησία είναι σημαντικό προσόν, αλλά εξοικειώσου με την κριτική και μάθε πώς να τη χειριστείς, ώστε να μπορείς να βελτιωθείς.
Μιλάς περισσότερο απ’ ό,τι ακούς
Το να είσαι καλός ακροατής είναι πολύ σημαντικό. Μάλιστα μερικές εταιρείες το έχουν και ως αρχή, και ως σημαντικό προσόν για να σε προσλάβουν. Οι εργαζόμενοι που δεν διαθέτουν αυτές τις απλές δεξιότητες μπορεί να υπονομεύσουν τη συνολική επιτυχία μιας εταιρείας. Αφιέρωσε λοιπόν λίγο χρόνο για να μάθεις περισσότερα πράγματα, αλλά και να ακούς.
Έτσι και θα γίνεις καλύτερη στη δουλειά σου και θα έχεις και περισσότερες ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.