Ο Τιμωρός - πρεμιέρα: Λάλος με ύφος Μαθιού και η επιστροφή του Αλέξανδρου Σταύρου, ενθουσίασαν το Χ

Κατερίνα Μπούσιου
Ο Τιμωρός - πρεμιέρα: Λάλος με ύφος Μαθιού και η επιστροφή του Αλέξανδρου Σταύρου, ενθουσίασαν το Χ

Πολύ θετικά τα πρώτα σχόλια για την διπλή πρεμιέρα του Τιμωρού. Ο Δημήτρης Λάλος ξεκίνησε το τηλεοπτικό σχέδιο της εκδίκησής του για την προδοσία που τον οδήγησε για 20 χρόνια στη φυλακή. 

Η μεγάλη μάχη του prime time ξεκίνησε σήμερα και ο Τιμωρός έκανε δυναμική αρχή. Ο Μάρκος - Δημήτρης Λάλος έκανε την εμφάνισή του από το Μαρόκο αρχικά, εκεί που όλα ξεκίνησαν για να πάμε σε ένα flashback και να γνωρίσουμε εκείνους που ήθελαν να τον εξοντώσουν. Να κατανοήσουμε τη φιλία που καταστράφηκε με τον φίλο του Αλέξη επειδή θα παντρευόταν την Έλλη και τη δολοπλοκία με τον πατέρα του Αλέξη και τον δικό του πατέρα.

Η επιστροφή του Αλέξανδρου Σταύρου στην τηλεόραση, στον ρόλο του εισαγγελέα και πατέρα του νεαρού Μάρκου, ενθουσίασε το κοινό στα social media και ήταν από τις πιο ωραίες εκπλήξεις.

https://www.instagram.com/reel/C_i7wOCM5PI/

Το μεγάλο comeback και τα μικρά λάθη

Αρχικά στον Τιμωρό, είδαμε τον Δημήτρη Κίτσο ως Μάρκο, τον ρόλο που θα υποδυθεί αργότερα σε μεγαλύτερη ηλικία ο Δημήτρης Λάλος και τον Κώστα Νικούλι ως Αλέξη, τον οποίο στη συνέχεια θα υποδυθεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος. Στο πρώτο επεισόδιο είδαμε πως δεν είναι μόνο η Έλλη που χωρίζει τους δύο νέους. Αλλά και οι παρανομίες του πατέρα του Αλέξη Κομνηνού, που υποδύεται ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος.

Ο Αλέξανδρος Σταύρου επιστρέφει στην TV και όλα θυμίζουν μία epic σκηνή από Βέρα στο Δεξί, για το Χ

Η μητέρα και πρώην σύζυγος του Κομνηνού, Δομινίκη που υποδύθηκε η Γιώτα Φέστα, πλησίασε τον πατέρα του Μάρκου για να του δώσει στοιχεία. Αυτό εξηγεί και το κίνητρο της δολοπλοκίας που θα στείλει τον Δημήτρη Λάλο, για 20 χρόνια στη φυλακή.

Μπορεί εκείνη να αυτοκτόνησε στη συνέχεια αλλά έχει αφήσει ντοκουμέντα. Γραπτά στοιχεία που κάποια στιγμή ίσως καταλήξουν στα χέρια του Μάρκου, όταν πια επιστρέψει. Και όταν πια εμφανιστεί σε όλους με το νέο του πρόσωπο και το νέο του όνομα, ως Άρης Γιαννουλάτος.

timoros_festa.jpg

Και αν είχες συνηθίσει ως θυμωμένο τον Μαθιό του Σασμού, τον ίδιο θυμό είχε και στα πρώτα ατμοσφαιρικά πλάνα του Τιμωρού, ο Δημήτρης Λάλος. Στο παιχνίδι ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν. Η σειρά έδειξε από την αρχή πως είναι μία πολύ αξιόλογη παραγωγή. Το σενάριο έχει μία καλή βάση, που θυμίζει την ιστορία του Κόμη Μόντε Κρίστο. Στην οποία βασίστηκε και η αριστουργηματική τούρκικη σειρά Ezel.

Υπήρχαν ωστόσο κάποιες αστοχίες στο μοντάζ και μία συνεχή εναλλαγή παρελθόντος και παρόντος που κούρασε. Αστοχίες είχαμε και στους διαλόγους, που σε κάποια σημεία ήταν επιδερμικοί. Το διπλό επεισόδιο, ήταν ίσως μία περιττή πολυτέλεια. Ειδικά όταν υπάρχουν τόσα διαφημιστικά break ενδιάμεσα.

Το δυστύχημα που σκηνοθέτησε ο πατέρας του Αλέξη με τον πατέρα της Έλλης για να σκοτώσουν τον πατέρα του Μάρκου, ήταν και το πιο σημαντικό highlight του πρώτου επεισοδίου. Όπως και η δολοφονία ενός Μαροκινού που έκανε ο Αλέξης αλλά άφησε μόνο του τον Μάρκο στην έρημο για να ενοχοποιηθεί για αυτήν.

https://www.instagram.com/p/DAQ0nv8Ru4a/

Κώστας Νικούλι και Δημήτρης Κίτσος επίσης, έδειξαν για μία ακόμη φορά πως είναι από τους πιο ταλαντούχους ηθοποιούς της νέας γενιάς, ενώ η σύντομη εμφάνιση του Αλέξανδρου Σταύρου ξεσήκωσε το κοινό στο Χ. Ο τηλεπτικός Μαλτέζος επέστρεψε, έστω αν ήταν για λίγο. Αν και σε κάποιες σκηνές flashback, θα τον ξαναδούμε.

Ο Δημήτρης Λάλος μας είχε δώσει από το πρωί μιλώντας στην εκπομπή Happy Day, το στίγμα της συνέχειας στον ρόλο του, όταν πια βγει από τη φυλακή: «Το μόνο που τον κρατούσε ζωντανό στην κόλαση που ζούσε όλα αυτά τα χρόνια στις φυλακές του Μαρόκου- είναι η δίψα του για εκδίκηση. Βγαίνει μέσα από κει, γυρίζει για να πάρει τα πράγματα στα χέρια του, για να αποδώσει δικαιοσύνη».

Στη συνέχεια του επεισοδίου τον είδαμε, να επιστρέφει ως Άρης για να εκδικηθεί. Και είναι μεταμορφωμένος εξωτερικά (θα δούμε στα επόμενα επεισόδια πως έγινε αυτό), αλλά δεν ξεχνά το παρελθόν του. Επιλέγει μάλιστα να αγοράσει το πατρικό του. Η επιθετικότητα και το ύφος του θύμισαν ξανά τον Μαθιό από τον Σασμό, στο κοινό. Σα να μην πέρασε μία μέρα.

Θα δώσουμε ένα ελαφρυντικό σε αυτό λόγω πρεμιέρας. Αλλά θα θέλαμε να δούμε τον ηθοποιό να διαφοροποιείται, ακόμη και κινησιολογικά με τον προηγούμενο ρόλο του.