Ο πελάτης ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο
ΑΛΕΞΙΑ ΠΑΛΑΙΣΤΗ
Οι εποχές εξελίσσονται και οι φιλοσοφίες αλλάζουν.
Παλιά, επικρατούσε η άποψη πως ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Η δουλοπρέπεια και η υπερβολή είχαν αντικαταστήσει την ευγένεια και τις σωστές υπηρεσίες, ενώ οι πελάτες σιγά σιγά από απλά απαιτητικοί, έγιναν αγενείς και επιθετικοί. Ωστόσο στα εργασιακά η προσπάθεια να τους ικανοποιήσετε όλους μπορεί να αποβεί εντελώς μάταιη διαδικασία. Στο τέλος, συνήθως δεν έχετε τα αποτελέσματα που ελπίζατε, ενώ παράλληλα θυσιάσατε πολλά ελπίζοντας να τα αποκτήσετε.
Όταν λοιπόν αναγκάζεστε διαρκώς να συμβιβάζεστε μόνο και μόνο επειδή θεωρείτε ότι πρέπει, τότε αυτή η κατάσταση σας αφήνει μία μόνιμη αίσθηση πίκρας στα χείλη. Προσδιορίστε ποια είστε και τι επιθυμείτε να πετύχετε και μείνετε προσηλωμένη σ' αυτό το στόχο. Μόνο έτσι μπορείτε να είστε ο εαυτός σας χωρίς διαρκείς εξωτερικές παρεμβολές που τελικά μόνο σε σύγχυση μπορούν να σας φέρουν. Και να θυμάστε πως δεν μπορείτε να τους έχετε όλους ικανοποιημένους.